Kuratorka i pisarka, mieszkającą w Nowym Jorku. W swojej najnowszej książce „Culture Strike: Art and Museums in an Age of Protest” (Verso 2021), Raicovich rozważa polityczne aspekty działalności współczesnych muzeów, jak miejsca obywatelskiej mobilizacji i protestu. Jest współzałożycielką The Francis Kite Club, w East Village NYC: artystycznego salonu i baru, miejsca zgromadzeń, dyskusji. Jest redaktorką pisma Protodispatch. Była dyrektorką Leslie Lohman Museum of Art, muzeum zajmującym się sztuką osób queerowych. Jako dyrektorka Queens Museum w NYC realizowała wystawy poświęcone związkom pomiędzy sztuką, polityką i ekologią, w tym retrospektywy: „Mel Chin: All Over the Place (with Manon Slome and No Longer Empty) i „Mierle Laderman Ukeles: Maintenance Art”. Jest założycielką Creative Time’s Global Initiatives. Była także wicedyrektorką Dia Art Foundation, gdzie zajmowała się strategiami konserwacji ikonicznych dzieł sztuki ziemi: „The Lightning Field” Waltera De Maria (1977) i „Spiral Jetty” Roberta Smithsona (1970).